Tuesday, March 8, 2011

Cuppies - Vol. 1

Sebelum aktif berkecimpung dlm dunia 'baking' ni, saya terlebih dulu aktif dlm bisnes kecil2an menjual kelengkapan wanita..tp tah cane minat saya dh beralih arah..mungkin pd waktu tu, saya ngah pregnant..pembawakkan budak kot..klu diikutkan, dunia 'baking' ni, bkn la perkara baru buat saya..sejak dr kecik lg, saya byk membantu emak membuat kuih-muih sama ada untuk jualan harian mahupun tempahan utk hari raya..bila dh bersuami, baru confident utk menceburi dunia 'baking' ni secara solo..emak saya jadikan sumber rujukan..

Ini antara koleksi gambar cupcakes yg saya buat sendiri...kalau ada yg berkenan, jgn segan silu hubungi saya utk tempahan...




Cuppies yg ditempah oleh Eda (mama Qaseh)..Percubaan pertama saya dlm cuppies world..masih byk kekurangannya..terima kasih Eda kerana memberi kepercayaan pd along...



Again..order from Eda utk majlis berkhatan beramai2 di tempat kerja nya..masa ni, ngah buntu idea nk wat deco ape..pikir punya pikir, ini lah hasilnya..kul4 pg htr pd Eda..masa ni, terpaksa minta belas ihsan dr incix suami membantu menyiapkan tempahan tu..tqvm B.. :)


Cuppies ni lak, di tempah khas oleh Erma utk bday her hearthrob..Erma kt Shah Alam & her BF ada kt Skudai..terkezut sungguh muka Bf dia masa saya htr cuppies tu..



Ini lak, my good old fren tempah utk her sister in-law nya majlis pertunangan & bday her one and only son..TQ Siti..

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...