Tuesday, March 15, 2011

Damia-Cakes-Hannah-Cuppies dalam Sinar Harian

PHari Rabu 09.03.2011 jam 1430, saya terima 1 panggilan telefon..Pada mulanya, saya menyangka panggilan dr kenalan ataupun keluarga..Rupa-rupanya panggilan dr wartawan akhbar Sinar Harian..Wartawan tersebut mahu menemubual saya mengenai bisnes cupcakes saya..Terkezutt sungguh saya..Gumbira pun ada..Berdebar jgn ckp la..Maklum saja la, saya masih setahun jagung dlm dunia bisnes cupcakes ni..Tp ini lah yg dikatakan rezeki..Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia x siapa yg tahu..

Terima kasih bebanyak Cik Azura kerana menyiarkan kisah saya & cupcakes dlm akhbar Sinar Harian Edisi Johor terbitan hari SELASA 15 MARCH 2011..



No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...