Monday, April 11, 2011

Basic Cupcakes Class 01

Sememangnya saya mempunyai impian utk berkongsi ilmu yg saya ada dengan mengadakan kelas cupcakes..Impian itu akan saya jayakan pada masa yg saya rasa sesuai, kemungkinan pada hujung tahun ini..

Tapi, bila mana cerita saya & cupcakes tersiar di dalam akhbar Sinar Harian..Impian itu di percepatkan oleh-Nya..Ada permintaan dari beberapa individu yg menyebabkan saya berfikir semula sebaik2 nya..Dan akhirnya, pada 10.04.2011, bermula lah sessi kelas cupcakes pertama yg di terajui oleh saya..Walaupun hanya ada 2 pelajar, ianya sudah membuatkan saya bersemangat utk menjayakan sessi kelas yg akan datang..

Terima kasih kepada Kak Salina & Kak Salinah..Nama mereka serupa, tapi 2 individu yang berbeza..Seorang amat suka kan deco menggunakan buttercream, yg seorang lagi suka men'deco' dengan fondant..

Gambar di bawah adalah gambar cuppies yg siap di'deco' oleh mereka yg sempat saya snap... :)



No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...