Tuesday, April 19, 2011

Basic Cupcakes Class

ATTENTION!!!!

Hehehe...atas permintaan dari beberapa pihak, sekali lagi saya akan mengadakan kelas 'Basic Cupcakes'...Saya akan berkongsi ilmu kurniaan dari-Nya dengan mereka2 yang saya gelarkan 'The Cuppies Lovers'...

Kepada mereka2 di luar sana yang berminat, boleh la menghubungi saya...Butiran mengenai kelas tersebut seperti di bawah:

Tarikh : 22 May 2011
Hari : Ahad
Masa : 10:30 pagi - 4:30 petang

Tentatif :
1) Hands on 2 jenis basic cupcakes - Choc & Vanilla
2) Hands on buttercream
3) Hands on decorations - Buttercream, Fondant & Piping Jelly
4) Lain2 perkongsian tips yang berguna

Yuran : RM 150 per person (Deposit - RM 70)

Tempat terhad kepada 5 orang sahaja..

NOTA : Sila bawa apron & kain lap sendiri

BERMINAT???Boleh hubungi saya di nydia.myatim@gmail.com / 019-7709373

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...