Monday, April 4, 2011

Selamat Bertunang Sally

1 hari 1 malam saya memerah tenaga utk menyiapkan cuppies 1box=25pcs untuk dijadikan hantaran pertunangan & 1box=12pcs untuk makan2..Cuppies ni di'order' oleh rakan baik saya..Kami sekampung & sekelas masa sekolah rendah dulu..Bila masuk sekolah menegah, kami bersekolah di berlainan tempat..Walaupun, dh x 1 sekolah, kami still bff sampai skang... :)

Kalau diikutkan, saya x mengambil masa yg lama utk siapkan all the cuppies..Memandangkan anak saya yg masih kecil & sgt2 meminta perhatian yg lebih dr saya menyebabkan saya mengambil masa yg agak panjang..Alhamdulillah, cuppies yg telah berjaya saya siapkan sgt memuaskan hati kawan saya..Saya apatah lg, tersangatlah berpuas hati...hihihi

Gambar2 di bawah adalah untuk set hantaran...Cantikkk x???






Yang ni lak, di'order' untuk makan2..




No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...