Wednesday, May 25, 2011

Marble Cheese Brownies

Resepi Marble Cheese Brownies ni dah lama tersimpan dalam lipatan buku resepi saya..Saya pun x ingat bila & di mana saya dapat resepi ni..Byk kali tertunda hasrat saya nak mencuba resepi brownies ni & resepi2 lain yg ada dlm simpanan saya tu..

Akhirnya hari ni (24/5/2011), selepas pulang dari kerja..saya berjaya menghasilkan Marble Cheese Brownies saya yg pertama..Not bad kata husband saya..Maybe next time saya boleh perbaiki lg mana2 sudut yang perlu..hihihi

Ini lah rupa bentuk Marble Cheese Brownies yg telah saya sediakan..Happy Browsing!!!






Lapisan cheese bertukar warna selepas di bakar..Mungkin saya perlu cover dgn aluminium foil supaya warna cheese tu x jd camtu..Pasni saya akan meng'experimen' lg..hihihi..

p/s: walaupun rupanya x berapa nak cantik, tp rasanya sedap...kalau ada yg berkenan, boleh je order.. :)

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...