Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Ibu-Ibu 92A

Tiada sambutan tertentu utk meraikan hari ibu pada tahun ini..Sekadar makan2 di kalangan ahli keluarga..Adik saya, UDA yg jd mastermind utk majlis makan2 tersebut..Dia lah yg sebok dok mengarahkan org tu masak ni, org ni masak tu..Saya di kerahnya wat kek..Dia watpe?? Dia jd maid la..Kemas mengemas serahkan kt dia.. :D

Rumah pusaka keluarga 92A jd markas majlis tersebut..Untuk menjayakan majlis tersebut a.k.a melayankan kerenah adik saya tu, maka terhasil lah sebiji kek coklat yg saya lapiskan ngn cream cheese frosting dan disalutkan ngn chocolate ganache..Pastu dihiaskan dgn biskut finger di sekeliling kek, tulisan "SELAMAT HARI IBU-IBU 92A" dr fondant serta hiasan tambahan yg lain, yg juga dr fondant..Credit to my kazen yg tolong menghias the cakes..

Taaaraaa....ini lah rupa bentuk kek yg terhasil
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Amacam??? Cantik x kek yg telah kami (saya & my kazens) hias?? Very colorful and ceria and da bombs..hihihi

Selamat Hari Ibu utk semua ibu2 dlm family 92 & ibu2 di luar family..Semoga kta akan terus menjadi ibu yg terbaik utk anak2..

p/s : 1st time di rai pd hari ibu..terharu gak..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...