Monday, May 2, 2011

Chocolate Moist Cakes - Vol. 1

Actually, entry kali ni adalah dr simpanan arkib saya..Asik lupa je nk post..Baru kali ni, hajat kesampaian..

Selain dr cupcakes, saya ada juga menerima tempahan Chocolate Moist Cake..First time saya buat kek coklat masa anniversary perkahwinan saya yg pertama..Resepi kek dh lama terperam dalam simpanan saya, cuma baru berkesempatan buat utk meraikan anniversary dgn my beloved husband & our first daughter yg pada masa itu baru berusia 1bln setengah..

Sungguh saya tak sangka, kek coklat tersebut amat digemari rakan2 sehingga ada yg tempah utk majlis hr jadi husband, anak, ibu & etc..Terima kasih pd rakan2 & saudara mara yg sudi tempah kek coklat buatan saya..Lain kali sila lah tempah lg..hihihihi

Ini adalah koleksi gambar kek coklat yg saya ceritakan..happy browsing..





Taraaaa..ini lah rupa chocolate moist cake yg saya buat utk pertama kalinya..kredit to my husband..I made the cake, he did the decorations..how's his art works?? Ok x??



Kali kedua saya buat kek coklat moist utk meraikan birthday adik lelaki saya yg bongsu..Kiranya dua dalam satu, buat kek utk memahirkan diri & meraikan hari lahir..Bak kata 'omputih', Practice makes perfect.. :)




From ms wifey to her beloved hubby..Ordered by kawan my hubby..Chocolate Moist Cakes wif fresh mango, special request from her..




Ini pula, kakak saudara merangkap sepupu saya tempah khas utk sambutan hari lahir ibu nya a.k.a mak uda saya...Keliling kek, saya lekatkan biskut 'love letters', pastu ikat dgn ribbon..Bahagian atas kek, saya deco dgn fondant love, writing jelly, love jumbo & fondant flower..





Happy 1st Birthday Iqbal..Order dari Kak Yan utk sambutan hari lahir anaknya..Kak Yan merupakan kawan satu tempat kerja hubby..Walaupun hubby dah x keje satu tempat ngn Kak Yan, hubungan persahabatan x pernah terlerai..

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...