Sunday, June 26, 2011

Apam Polkadot - 1st Ever

HaHaHaHa..itulah suara gembiraku bila percubaan pertamaku dalam menghasilkan apam polkadot berjaya..tak terhingga sukanya..hasil percubaan pertama itu, saya sedekahkan pada jiran saya yang kebetulan mengadakan majlis Yaasin pada hari yang sama saya berjaya membuat apam polkadot..

Bila dah membuahkan hasil, tangan saya mula gatal untuk membuat apam dot dot tu lagi..Hasil yg ke-dua, saya packing 5pcs in 1box..pastu, ayah saya hantar ke kedai makan kawannya..cuba jual katanya..alhamdulillah, laris..bertambah semangat saya nak membuat apam tu lagi..dapat gak duit2 tepi... :)

Gambar kat bawah ni, apam yang pertama kali saya hasilkan...anda, anda, anda & anda nilaikan lah ye..




Pelbagai color & filling yang saya hasilkan..untuk first timer ni, saya hasilkan apam yang menggunakan filling blueberry, peanut butter & apple fruit..next time, saya akan pelbagaikan lagi 'filling' nye..


Ini pula, apam dot dot aka polkadot yang siap pack (5pcs in 1box)..yg ni, untuk dihantar ke kedai makan kawan ayah saya..

Amacam?? ok x apam dot dot yang saya hasilkan?? ok la kan untuk first timer & beginner cam saya ni kan?? hihihihi

Kalau ada yang berkenan, boleh contact saya untuk tempahan.. :)

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...