Wednesday, June 8, 2011

Faiz & Siti

Cuppies ini, di tempah oleh member saya aka my good fren aka my primary school mate aka my hostel mate during our early secondary school untuk majlis nikah adik nya yang juga merangkap kawan kepada adik saya...fuhhh...panjang sungguh description nya...hihihihi...

Saya menggunakan segala kepakaran (perasan sdr je ni hihihi) yang saya ada untuk men'deco' cuppies tersebut supaya menghasilkan suatu output yg cantik..bukan saja pada mata saya, tp org lain...mukadimah yg x hingat punya 'baik' dari saya... ;)

X payah nak panjang2 kan cerita, moh kta layannnn hasil ke'kretip'an diri saya..











Amacam??? Cantik?? hehehehe....member saya lum tgk lagi ni sbb saya htr kt kazen dia..pehtu, majlis adiknya Jumaat ni (10hb Jun 2011)..so, sebagai ringkasannya, follower saya adalah yang pertama tgk hasil ke'kretip'an tangan saya..kiranya official launch la ni...hehehehehe...

Pada insan2 di luar sana yang berkenan, bole membuat tempahan pada saya...Kesudian anda2 semua meng'order' dari saya merupakan suatu penghargaan yang besar ertinya bila anda2 semua menyukai hasil seninya... :)

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...