Wednesday, June 8, 2011

Untuk Tunang Tersayang

Masih ada yang sudi membuat tempahan cupcake ngan saya..Walaupun x sekencang mana, tapi x putus tempahan yang saya terima..Alhamdulillah dengan kurniaan rezeki yg diberikan oleh-Nya..Dapatlah saya membantu suami meringankan bebanan sara hidup kami sekeluarga..Rezeki anak.... :)

Cuppies utuk entry ini, ditempah oleh officemate saya untuk birthday tunangnya yang tersayang..Dia minta saya buatkan cupcakes yg dihias dengan coklat, strawberry & ada tulisan 'happy birthday' atas cuppies tersebut..Saya berusaha memenuhi kehendak dia base on guide line yang dia bagi..

Maka, ini lah hasilnya.........








Sangat suka bila tuan empunya yg tempah cuppies ni pun suka..Next time leh order lagi.. :D


No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...