Wednesday, June 8, 2011

From Anas To Hani

Memula tu, cam x nak terima order dari Anas ni..1st, sebab Anas order day before tarikh yang dia nak (kira last minit punya order la ni)..2nd, sebab order on weekdays (kelam kabut nak manage time - kerja, anak, suami & baking..almaklumlah amatur cam saya ni, time management agak hancus..hihihi..) Tapi, memandangkan saya ada nak wat untuk member2 yang dah tempah awal2 lagi, so saya terima la..Sekali jalan..

Anas order 16pcs cuppies with fondant topping; purple in color (he asked me to mix & match color yang cantik ngan color purple); and wordings 'Hani, I love U So Much' & 'Happy Birthday' on top of the cakes..So, saya menggunakan lah segala skill & daya kreativiti yang saya ada untuk men'deco' cuppies yang Anas tempah tu.. ;P

Taraaa...ini lah hasilnya...:)))









Cuppies ni, Anas nak bawa ke Kuantan..Semoga, si penerima cuppies ini suka akan deco yang saya buat & juga rasanya..Mudah2an, cuppies akan berada dlm good condition due to long distance journey... :)

No comments:

Post a Comment

You Might Also Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...